Prodaja veganske kozmetike eksplodirala

Raziskava je ugotovila, da etično potrošništvo prevladuje.

Po podatkih nove raziskave podjetja  za tržne raziskave Fact.MR, bodo veganski lepotni produkti presegli vrednost 3,5 milijonov ameriških dolarjev v letu 2019, lansko leto v 2018, je veganska kozmetika dosegla vrednost 3,352 milijonov ameriških dolarjev.

Pri Fac.MR so ugotovili, da vrednost veganskih lepotnih industrij vztrajno raste zaradi dejavnikov kot je širjenje veganstva v lepotnem in kozmetičnem tržnem prostoru, kot tudi zaradi povečanja povpraševanja po naravnih lepotnih produktih.

Poročilo raziskave pravi: ”Trg za veganske lepotne in kozmetične proizvode hitro narašča zaradi vse večjega potrošnikovega odklona izdelkov živalskega izvora zaradi etičnih in okoljevarstvenih razlogov. Želja kupcev po nakupu izdelkov, ki naslavljajo že omenjena dejavnika brez, da bi pri tem ogrožali kvaliteto, vse bolj naraščajo – to podžiga rast kozmetičnega trga.”

Ker se vse več ljudi odloča za veganski način življenje, to vzpodbuja vse več podjetij, da se pridružijo veganskemu kozmetičnemu trgu.

Vir: Fact.MR

Rast etičnega potrošništva povzroča obsežen prehod k usmerjanju v produkte, ki ne vsebujejo krutosti do živali, brez sestavin živalskega izvora in brez testiranja na živalih.

Že zdavnaj so minili časi, ko so bili veganski kozmetični izdelki tržna niša in težko dosegljivi. Ker se vse več ljudi odloča za trajnostni način življenja, takšni izdelki postajajo vse bolj pogosti in dosegljivi.

Največjo rast so po poročanju raziskave, dosegli rastlinski izdelki za nego kože, za katere se ocenjuje, da bodo dosegli izjemno prodajo v letu 2019 – globalno prodajo, ki bo presegala milijardo dolarjev.

Raziskava je tudi pokazala, da večina potrošnikov bolj ceni kvaliteto kot nižjo ceno in je za izdelek pripravljena plačati več, če je ta trajnosten, veganski in se usklajuje z njihovimi osebnimi vrednotami.

Podjetja, ki delujejo v veganskem kozmetičnem trgu, za zagotovitev rednih strank in njihovega zaupanja, uporabljajo razgradljivo in ”zero waste” embalažo in problema pakiranja in embalaže več ne obravnavajo postransko.

Podatki so pokazali, da bosta lepota in veganstvo vztrajno skupno rasla, saj bodo potrošniki še naprej nadzorovali etiko v izdelkih, ki jih kupujejo.

PRIJAVITE SE NA NAŠE NOVICE